Colorful flowers, PERSUNMALL inspirations





"Inna stylizacja"? Może trochę więcej kolorów! Ostatnio zaczęłam kupować same białe i beżowe rzeczy, czas to zminić! Różnorodne kolory bardzo podkreślają moją osobowość!
W mojej stylizacji koszulę floral połączyłam z kobaltowymi spodenkami ! Do całego zestawu dobrałam stonowane dodatki:) Chciałam, aby stylizacja nie była nudna :) 
Dodatkowo w dzisiejszym poście zobaczycie moją propozycję na halloween
Stylizacja stworzona ze sklepem Persunmall



Przypominam o trwających konkursach na moim blogu!
1. Do wygrania piękny plecak floral -> KLIK
2. Do wygrania dowolna biżuteria z obrazka -> KLIK












koszula- h&m
spodenki- h&m




INSPIRACJE PERSUNMALL

Ostatnio poznałam kolejny sklep internetowy, tym razem sklep persunmall
Jest to strona na której możemy znaleźć ubrania, akcesoria i obuwie.
Strona łatwa do odczytu:)
Postanowiłam więc stworzyć stylizację wraz ze sklepem :)


Może coś na święto HALLOWEEN?
Najbardziej z tego zestawu podobają mi się buciki, są niesamowite!
Co o tym sądzicie?


torba- 45,99$
buty-  66,99$
koszula- 24,99$
kurtka- 69,99$
bransoletki- 12,99 $









No comments:

Post a Comment