Firmoo glasses and a new competition



Witam kochane :) Otrzymałam piękne okluary z motywem panterki od firmy FIRMOO lub FIRMOO
Możecie zobaczyć również tutaj na fanpage KLIK
Okulary świetnej jakości, bardzo dobrze wykonane, i pięknie się prezentują!  Ta firma zrobiła na mnie duże wrażenie :) Jest to największa internetowa firma z okularami., ceny są bardzo zbliżone do najniższych!
Są naprawde przepiękne! Zobaczycie je w moim poście, więc czekam na wasze opinie na ich temat!

Mam dla was również nowy konkurs na który serdecznie zapraszam !
Tym razem możecie wygrać piękny plecak floral!

Co do stylizacji? Kurtkę zakupiłam z sklepie reserved, idealna na jesień, 
posiada dodatkowe odeczepiane futerko :) Wybrałam złote spodnie, i klasyczną białą koszulę! 
Co myślicie o takiej stylizacji ;)
















okulary- firmoo
spodnie- h&m
koszula- h&m
kurtka- reserved

No comments:

Post a Comment