In retro style



Postanowiłam dodać stylizację w stylu retro :) Jesień nadal pozwala na tak piękne zdjęcia :)
Dziś jednak chciałabym opisać mój nowy prezent od firmy Ton Sac ! Otrzymałam przepiękny plecak z motywem floral! Plecak jest fantastyczny, bardzo dobrze wykończony :) Dodatkowo dostałam mały prezencik,a mianowicie- portmonetkę, którą również zobaczycie na zdjęciach.
Dziękuję za tak przepiękne prezenty! Wiem, że będzie ze mną w każdej podróży! Naszyjnik?
To zasługa firmy Rings&Tings więcej dodatków pokażę wam w następnych postach!
Dopasowałam pleciony sweterek zapinany na rzędowe guziczki, oraz rozkloszowaną spódnicę w małą krateczkę. Koturny nadały odpowiedniego kształtu! Za moje nowe włosy dziękuję Michasi, jestem strasznie zadowolona, myślałam że ombre hair nie są dla mnie, a jednak! 
Przypominajka o konkursie kochani
















naszyjnik- Rings&Tings
plecak- Ton Sac
spódnica- sh
sweter- zara- sh
koturny- sh

No comments:

Post a Comment