KoKo$wag


Przepiękny dzień dzień mamy więc wybrałam się na zdjęcia :) 
Idealna bluza wprost szyta na mnie <3 Wreszcie się przekonałam do żywszych kolorków jak ją ubrałam.
Bluza pochodzi ze sklepu kokoswagfashion, macie tam ogromny wybór różnych, niesamowitych bluz!
Czarna, pliskowana, skórzana spóniczka pochodzi od klik :) 
Buciki widzieliście już w poprzednich postach, i możecie je zakupić tutaj klik
Mam i ja! Wreszcie doczekany złoty łańcuszek i bransoletka od magiazakupow
Pod zdjęciami dodałam również nowości, które pojawiły się w mojej szafie;*

bluza- kokoswagfashion| biżuteria- magiazakupow | spódnica- romwe | buty- czasnabuty









NOWOŚCI
sukienka- sugarfree | spodenki- DreamCatcher | sukienka jeansowa- klik | koszula mgiełka- klik| czapka- magiazakupow

No comments:

Post a Comment