2 w 1


Dziś przygotowałam dla was dwie stylizację  :) 
Jedna stylizacja ma w sobie nutę elegancji i nadaje się na poważne wyjścia, 
druga natomiast jest w 100% w moim stylu, ponieważ posiada pastelowe kolorki :)
Pewnie zastanawiacie się dlaczego dziś na blogu aż dwie stylizacje? 
Postanowiłam robić tak częściej ponieważ osoby odwiedzające mojego bloga 
mogą już w pierwszym poście zobaczyć moje dwie odsłony :)
Chciałam wam bardzo podziękować za taką ilość wejść na mojego bloga, 
naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona! 
Cieszę się, że jesteście ze mną! 
Kochani co do filmu o pielęgnacji włosów, 
oczywiście się pojawi tylko nie wiem kiedy czas mi na to pozwoli, wiecznie jestem w pracy...

STYLIZACJA NUMER 1
Klasyczna sukieneczka z przepięknymi zdobieniami 3D, prezentuje się niesamowicie! 
Taką sukienkę możecie zakupić tutaj -> sugarfree
Klasyczne dodatki w postaci czarnego płaszcza, kopertówki i botków.
Naszyjnik? Otrzymałam go od klik
Torebeczkę znacie już z poprzedniego posta;*

sukienka- sugarfree | naszyjnik- klik | płaszczyk- vinted| torebka- klik









STYLIZACJA NUMER 2

Moja ulubiona sukienka jeansowa, już czekam na wiosne <3
Taka sukieneczka od klik 
Zapraszam;*
Zdjęcia wykonał mój ukochany Kamilek ;*

sukienka- klik












No comments:

Post a Comment