NEW YORK CITY/ NEWS



Mam nadzieje, że klimat zdjęć wam się podoba :) 
Długo myślałam nad dobrym miejscem do tej stylizacji i mam! 
Dziś stylizacja na luzie. 
Tunika z której jestem bardzo zadowolona pochodzi od klik
leginsy z dżetami mam od klik . 
Pewnie najbardziej jesteście ciekawi gdzie ja znalazłam taki plecak? 
Kochani! 
To moja najnowsza zdobycz od Ho-Lo - jest idealny! 
Nadaję się na wszystkie wycieczki, na różne wyjazdy. 
Jest bardzo pojemny z czego naprawdę się cieszę. No i buciki klasyczne trapery. 
W drugiej części dzisiejszego posta, przedstawiam wam moje nowe prezenty :) 
Zobaczcie koniecznie ;*
Have a nice day <3



tunika- klik | leginsy- klik | plecak- Ho-Lo | buty- czasnabuty | okulary- sinsay









NOWOŚCI


Pierwszym prezentem jest cudowna ramka oraz magnesy :) 
Kilka inspiracji, no i moje prywatne zdjęcia z mojego -> instagrama
Taką ramkę oraz magnesy możecie zakupić tutaj -> instadruk




BUTY
1. klik  | 2. Mohito | 3. prozaq  4. klik|  5. lu-boo



Sukienka plażowa w paski, skórzana bluzka oraz sweterek z tiulem od
amsty


Sukienka malinowa od - klik


Bluzeczka- klik



1. Leginsy- klik | 2. Spódnica-  Madlen.Gie | 3. Spódnica- lumide | 4. Bluza -klik



1. Sweter klik | 2. Spódnica- Fashion-Way | 3. Sukienka- metka | 3. Sukienka krata- ColClaudinePL



1. Sukienka- cocomoda |2. Bluzka- restfactory | 3. Czapka- ulter

No comments:

Post a Comment