Pudrowo na wiosnę?


Czy ja wiem czy na wiosnę? 
Od soboty śnieg, a w powietrzu już czuć powiew zimna :< 
Znów zacznie się ubieranie na cebulkę? Oby nie...
Stylizacja? Wreszcie pokazuje moje prawdziwe oblicze! 
Uwielbiam pudrowy róż, to mój siódmy cud świata
Piękna sukieneczka pochodzi ze sklepu klik. Torebeczka z inicjałem pochodzi od klik
I dodatki :) 
Tym razem na sportowo, buciki są naprawdę genialne! 
Niesamowicie wygodne, pięknie się prezentują. 
Takie cuda możecie zakupić tutaj -> zipzpolska. 
Polecam, firma ma mnóstwo ciekawych modeli, każdy coś dla siebie wybierze :) 
No i nadszedł czas na przepiękny naszyjnik poczodzący ze sklepu lollachic 

Miłego ;* 
Ja uciekam do pracy 
Ps. Zdjęcia wykonane nowym aparatem <33333

sukienka- klik | buty- zipzpolska | naszyjnik- lollachic | torebka- klik










No comments:

Post a Comment