ELEGANCJA TO PODSTAWA


Czasami nie mogę się zdecydować, czy stylizacje eleganckie czy sportowe.
Wasze opinie na ten temat są podzielone...
Dziś połączyłam takie dwie stylizacje, abyście mogli stwierdzić
" w jakim stylu mnie wolicie"
Zostawiam to wam! :))

Stylizacja elegancka, bardzo delikatna.
Takie sukienki można spotkać na niejednym blogu, bo są naprawdę przepiękne.
Stylizację podkreśliłam paskiem ze złotą blaszką.
Dopasowałam buciki w podobnych kolorach
oraz czarną klasyczną kopertówkę z wyprzedaży


Zobaczcie jakie piękne!
Sukienki wiosna/lato 2014r!
http://allani.pl/wyszukaj/sukienki


sukienka- sklep prywatny | buty- prozaq | pasek- sklep prywatny | torebka- sklep prywatny | naszyjnik- choies
 










__________________________________________________________________

SPORTOWY LOOK
Trochę sportu nikomu jeszcze nie zaszkodziło!
Czasami lubię wskoczyć w takie luźne ciuszki. 
Ten look naprawdę lubię.
Pikowane spodnie idealnie dopasowane, luźna bluza z napisem "cześć"
oraz moje ulubione, przepiękne nowe buty!
 Nadal jestem w ogromnym szoku, że je mam! 
Niesamowicie wygodne i przepiękne, na tej stronie znajdzie coś dla siebie
Jestem naprawdę bardzo zadowolona z tych bucików, polecam!!!

Co myślicie???

buty- hoodboyz | spodnie- bajmi | bluza- mariamale | okulary- klik







buty- hoodboyz | spodnie- bajmi | bluza- mariamale | okulary- klik

No comments:

Post a Comment