BAJMI - RECENZJA MOJEJ WSPÓŁPRACY




Kochani od dłuższego czasu współpracuję z firmą bajmi. Pokazuję wam ubrania tej firmy, robię sesje zdjęciowe, ale tak naprawdę to nie wszystko. Nie opisałam wam tej współpracy, a to wielki błąd z mojej strony. Bloga prowadzę prawie rok, przewinęło się już wiele firm, ale bajmi zasługuje na szczególne wyróżnienie. Zostałam wypromowana przez ich stronę internetową, mam świetny kontakt z dziewczyną która prowadzi firmę, żyć nie umierać! Ubrania są świetnej jakości, jak na mnie szyte. Wszystkie rzeczy które otrzymałam są naprawdę dla mnie bardzo ważne. Dlaczego taki post? Uważam, że co jakiś czas powinnam zrobić takie recenzje dla was, abyście wiedzieli u kogo zamawiać ubrania przez internet. Czasami warto kochani walczyć! To co mam zawdzięczam sobie i mojej kochanej rodzinie. 
Jeszcze raz bardzo dziękuje firmie BAJMI. W poście zobaczycie moje nowości od tej firmy.

ZAPRASZAM DO SKLEPU BAJMI -> http://www.bajmi.pl/pl/n/3


Co tym razem otrzymałam w paczce?


No comments:

Post a Comment