NOWOŚCI KOSMETYCZNE KWIECIEŃ/MAJ 2014r


Hejo! Dziś post o moich nowościach i ulubieńcach kosmetycznych. 
Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. 
Zapraszam do przeglądania!



                                                                                
           Pierwszym produktem jest samoopalacz firmy SUNTAN
Samoopalacz, który mogę wam polecić w 100%. 
Postaram się opublikować efekty mojej opalenizny. Wracając do samoopalacza:
-jest szybko schnący 
-nawilża oraz świetnie opala ciało
- nie powoduje zacieków oraz przebarwień
- ta pianka pozwala nam na długotrwałą opaleniznę
- ma świetny zapach 

Polecam i zapraszam do zakupu tutaj. Sposób użycia przedstawiony tutaj

PACHNĄCA KRAINA
Tutaj zobaczycie kosmetyki naturalne. 
Olejek wonny ogrody sułtana - klik
Balsam do rąk zniszczonych - klik
Herbata z grejpfrutem klik
Herbata z czystka - klik

Testuję już kolejne produkty tej firmy i muszę przyznać, że są naprawdę dobre. 
W szczególności polecam wam herbatkę z grejpfruta :*


To moja kolejna współpraca z tą firmą. Kosmetyki bardzo dobrej jakości z których również jestem bardzo zadowolona. 
W paczce otrzymałam:
- pearl eye cream -> klik
- waniliowy balsam do ust -> klik
- maskę oczyszczającą -> klik
- perfum -> klik

Zaczęłam testowanie i już widać małe efekty, a co będzie dalej! <3
Balsam do ust powinien znaleźć się w każdej damskiej torebeczce. 
Maseczka oczyszczająca została już przetestowana, moja twarz jest gładsza oraz bardziej rozświetlona. 
Perfum? Ma zapach piwonii, kawy.
 Pierwszy raz mam do czynienia z takim zapachem i muszę przyznać, że czasem warto coś zmienić. Jestem bardzo zadowolona.

To mój ulubiony produkt ze wszystkich, które wam tutaj pokazałam.
Świetna odżywka, maska do włosów - działa cuda. 
Moje włosy są strasznie wysuszone przez nierozsądne rozjaśnienie. 
Maska:
- ułatwia rozczesywanie
- nadaje olśniewający blask
- poprawia strukturę włosa

Poniżej zobaczycie zdjęcie "przed i po" zastosowaniu tej odżywki

Otrzymałam Babyliss Pro Liss'Up spray do prostowania włosów.
Wreszcie moje włosy zostaną odżywione i zabezpieczone przed prostowaniem. 
Używam preparatu dziennie. Włosy nie niszczą się oraz efekt prostowania zostaje utrwalony na dłużej.
Polecam -> klik
Jeśli złożycie zamówienie w sklepie z hasłem:  "Rozalia" otrzymacie jedną parę płatków kolagenowych gratis



Kolejny pudełeczko z którego jestem zadowolona. Firma niesamowicie zaskoczyła mnie samym opakowaniem. Otrzymałam:
- mleczko do demakijażu -> klik
- serum do twarzy -> klik
- peeling do twarzy ->klik

Mleczko spełniło moje oczekiwania, ponieważ mam bardzo wrażliwą cerę. Nie wysusza, nie podrażnia skóry. 
Serum wygładziło moją twarz, natomiast peeling pomógł mi złuszczyć martwe komórki naskórka. Jestem gotowa na lato! Wam też polecam taki zestaw
Zakupicie go tutaj: monduniq


No comments:

Post a Comment